مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-06سياسي

همکاری مشترک و انتقال فناوری محورهای گفت وگوهای بین المللی حوزه صنعت نانو است


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری  توسعه علم نانو در ایران را یکی از محورهای گفت وگو های بین المللی ایران با کشورهای دوست و مورد نظر دانست و یادآور شد: - توسعه همکاری در صنعت نانو و انتقال فناوری نانو، محور این گفت وگوها به شمار می رود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی امروز در حاشیه رونمایی از محصولات نانویی و بازدید از گفت: ستاد نانو به عنوان یکی از ستادهای پیشرو در معاونت علمی حرکت می کند و توسعه ارتباطات بین المللی و تجاری سازی و اقتصادی کردن دستاوردهای علمی و تحقیقاتی مهمترین برنامه های این ستاد به شمار می رود.

وی با اشاره به رونمایی از چندین محصول مبتنی بر نانو در حاشیه نمایشگاه نانو، اظهار کرد: این محصولات با تکنولوژی بالا که با استفاده از فناوری نانو ایجاد شده اند، به صنعت و مشتری تحویل داده شده است.

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به امضای چند قرارداد تجاری سازی محصولات نانویی، خاطر نشان کرد: صنعت نانو در کشور به عنوان یک صنعت جدی، در حال شکل گیری است؛ ضمن آنکه این حوزه به عنوان یکی از صنایع قدرتمند دهنده کشور در تعاملات بین المللی نقش بازی می کند.

معاون علمی رییس جمهوری، توسعه علم نانو در ایران را یکی از محورهای گفت وگوهای بین المللی ایران با کشورهای دوست و مورد نظر دانست و یادآور ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مشترک و انتقال فناوری محورهای گفت وگوهای بین المللی حوزه صنعت نانو است

همکاری مشترک و انتقال فناوری محورهای گفت وگوهای بین المللی حوزه صنعت نانو است