مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:352023-10-25بين الملل

عدم توجه باکو به تحریکات ناتو و اسراییل نزاع منطقه ی قفقاز را پایان می دهد


 گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نرگس عبدلی؛ * نشست 3+3 دوشنبه در تهران برگزار شد و در این دیدار مسائل قفقاز جنوبی، توسعه همکاری منطقه ای (سیاسی، - نزاع منطقه ی قفقاز وقتی پایان پیدا می کند که باکو به تحریکات صهیونیست ها و ناتو توجه نکند و منافع مردم خود را مورد توجه قرار دهد.

 گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نرگس عبدلی؛ * نشست 3+3 دوشنبه در تهران برگزار شد و در این دیدار مسائل قفقاز جنوبی، توسعه همکاری منطقه ای (سیاسی، اقتصادی، امنیتی، ترانزیت، انرژی و غیره) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

از اهداف اصلی نشست در قالب 3+3 حل مسائل منطقه ای بدون مشارکت کشور های فرا منطقه ای و با مشارکت کشور های منطقه و همچنین انجام مذاکرات صلح بین دو جمهوری آذربایجان و ارمنستان است.

در این نشست که با حضور وزرای خارجه ی کشور های ترکیه، ایران، جمهوری آذربایجان، ارمنستان و روسیه برگزار شد حسین امیرعبداللهیان تصریح کرد: از مذاکرات صلح بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان حمایت می کنیم و شناسایی متقابل تمامیت ارضی توسط دو کشور را گامی سازنده برای رسیدن به توافق صلح ارزیابی می کنیم.

 احسان موحدیان، کارشناس بین الملل، در این باره در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: نزاع منطقه ی قفقاز وقتی پایان پیدا می کند که باکو به تحریکات صهیونیست ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توجه باکو به تحریکات ناتو و اسراییل نزاع منطقه ی قفقاز را پایان می دهد

عدم توجه باکو به تحریکات ناتو و اسراییل نزاع منطقه ی قفقاز را پایان می دهد