مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-06ورزشي

فرودگاه «مهترکلاته» پیست اتومبیل رانی می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان از موافقت این سازمان با آغاز فعالیت های ورزشی فعالان رشته اتومبیل رانی در یکی از فرودگاه های متروکه هواپیماهای سمپاش استان خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان از موافقت این سازمان با آغاز فعالیت های ورزشی فعالان رشته اتومبیل رانی در یکی از فرودگاه های متروکه هواپیماهای سمپاش استان خبر داد.

محمد برزعلی صبح امروز در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: جهاد دانشگاهی فعالیت در حوزه اطلاع رسانی را به شکلی کاملاً حرفه ای شروع کرده و در این حوزه موفق بوده تا حدی که اعتماد بالایی به خبرگزاری ایسنا در جامعه وجود دارد که باید از ظرفیت این رسانه تا حد قابل قبولی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه باید تولید را در حوزه های مختلف کشاورزی گسترش دهیم، ادامه داد: با توجه به توانمندی های علمی جهاد دانشگاهی و خبرگزاری ایسنا، می توان از ظرفیت این رسانه در حوزه جریان سازی، فراگیری و گسترش صنعت کشاورزی بهره مند شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان مسأله کشت پنبه را یکی از چالش های حوزه کشاورزی استان دانست و با تأکید بر اینکه در تلاش برای احیای پنبه در استان هستیم، افزود: تخصیص های خوبی در حوزه احیا و ارتقای سطح کشت پنبه گلستان داریم که طبق برنامه جذب و طرح مذکور عملیاتی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه «مهترکلاته» پیست اتومبیل رانی می شود

فرودگاه «مهترکلاته» پیست اتومبیل رانی می شود