مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 18:502023-11-17سياسي

بایدن: جنگ بین غزه و رژیم صهیونسیتی جنگ امنیت ملی آمریکا است


نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به اینکه جنگ علیه غزه، یک جنگ جهانی است، گفت: بایدن اعلام کرد جنگ بین غزه و رژیم صهیونسیتی جنگ امنیت ملی آمریکا است همانطور که جنگ اکراین نیز جنگ امنیت ملی برای امریکا به حساب می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران امروز در دیدار با شهردار و تعدادی از از اعضای شورای شهر تبریز ضمن تشکر از شهرداری تبریز برای دعوت به شب غزه، اظهار کرد: اکنون بار سنگینی به دلیل انقلابی بودن شما بر دوشتان  است و ارتباط شما با امت و جمهوری اسلامی ایران و دغدغه ای که برای فلسطین دارید را می دانم و باخبر هستم.

وی افزود: مسأله فلسطین نه فقط یک مسأله دینی و انسانی و اخلاقی، بلکه مسأله امنیت ملی ایران و تمام منطقه است.

 جنگ علیه غزه، یک جنگ جهانی است ابوشریف با اشاره به اینکه جنگ علیه غزه، یک جنگ جهانی است، تاکید کرد: جنگ غزه یک جنگ محدود نیست و آمریکا چه از لحاظ تجهیزات نظامی و چه از لحاظ سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم صهیونسیتی، از این رژیم غاصب حمایت می کند.

 جنگ بین غزه و رژیم صهیونسیتی جنگ امنیت ملی آمریکا است وی یادآوری کرد: بایدن اعلام کرد جنگ بین غزه و رژیم صهیونسیتی جنگ امنیت ملی آمریکا است همانطور که جنگ اکراین نیز جنگ امنیت ملی برای امریکا به حسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: جنگ بین غزه و رژیم صهیونسیتی جنگ امنیت ملی آمریکا است

بایدن: جنگ بین غزه و رژیم صهیونسیتی جنگ امنیت ملی آمریکا است