مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-18حوادث

زندگانی و زنده بمانی کودکان جهان/ همصدایی تبریزی ها برای دلگرمی کودکان مظلوم غزه


کودکان موجوداتی شیرین که هر جا باشند نشاط به آن می بخشند از قدیم می گویند بچه زشت نداریم همه شان قشنگ هستند و همه شان حق شادی دارند ولی آیا واقعا همینطور است؟ -   ساعت 10صبح، سنگ فرش ارک تبریز  نمی دانم این چندمین بار است که همه ایران نه بلکه همه جهان یکصدا می شویم و می گوییم بس کنید، بروید بمیرید که از یک نوزاد در قنداق می ترسید و از جان فریاد می کشیم خاک بر سر جهانی که اسراییل دارد.

  امروز هم قرار است جمع شویم، دور هم! تک به تکمان! آخر می خواهیم از پشت خاکریزهای درد بگوییم برای آنهایی که خودشان را به کوری زده اند، خودشان را به کَری زده اند.

آمدیم سنگ فرش ارک تبریز؛ زن و مرد، پیر و جوان، خیلی جوان و کودک؛ همه آمده بودند، بچه ها عروسک به دست؛ مادران و پدران پرچم و بنر به دست! از گلوی همه یک صدا در می آمد قدس لنا؛ این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، ما ملت امام حسینی هستیم.

  این سخت ترین گزارشی برای هر خبرنگار است؛ چطور می شود همه این احساسات را در قلم آورد؛ چطور می توانم از گریه مردم ام بگویم برای کسانی که شاید تا آخر عمرشان همدیگر را نه خواهند شناخت و نه خواهند دید.

    پرچم هایی که موشک هستند بر سر اسراییل  از یک مادر می پرسم چرا آمدی، نگفته جواب همه شان را می دانم، خُب برای فلسطین، برای مظلوم؛ دو پرچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگانی و زنده بمانی کودکان جهان/ همصدایی تبریزی ها برای دلگرمی کودکان مظلوم غزه

زندگانی و زنده بمانی کودکان جهان/ همصدایی تبریزی ها برای دلگرمی کودکان مظلوم غزه