مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:262023-10-30اقتصادي

مصرف گاز زنجانی ها در شش ماه به 1639 میلیون مترمکعب رسید


مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در نیمه نخست سال جاری یک هزار و 639 میلیون مترمکب گاز طبیعی توسط مشترکان گاز طبیعی در استان زنجان مصرف شده است.

- رحیم سلیمانی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه در حال حاضر 372 هزار و 780 مشترک در بخش های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی استان زنجان از گاز طبیعی بهره مند هستند، اظهار کرد: مشترکین زنجانی فقط در شهریورماه سال جاری، مصرف 264 میلیون مترمکعب گاز طبیعی که بیشترین مصرف آن در بخش صنعتی است را به ثبت رسانده اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و برودت هوا در استان زنجان و افزایش میزان مصرف گاز طبیعی افزود: صرفه جویی در مصرف گاز، باعث پایداری دائمی شبکه گاز استان و نیز سایر مناطق کشور و برخورداری همه هم وطنان از نعمت گاز در فصل سرد سال خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه الگوی مصرف گاز طبیعی توسط 60 درصد مشترکین رعایت می شود، تأکید کرد و گفت: مشترکان زنجانی در کنار رعایت اصول ایمنی بر مصرف بهینه گاز نیز توجه و مدیریت لازم را داشته باشند تا همه مردم از نعمت گرمابخش گاز در فصول سرد سال بهره مند شوند.

سلیمانی نژاد با اشاره به تاثیر مصرف بهینه و کاهش یک درصدی مصرف مشترکان در تأمین شبکه گاز پایدار در کشور خاطرنشان کرد: کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز زنجانی ها در شش ماه به 1639 میلیون مترمکعب رسید

مصرف گاز زنجانی ها در شش ماه به 1639 میلیون مترمکعب رسید