مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 09:402023-10-23بين الملل

اسراییل چگونه از استارت آپ برای جنایت استفاده می کند؟


رژیم صهیونیستی در تلاش برای ایجاد یک نظام مستقل حاکمیتی، به عنوان یک دولت_ملت متعارف، شکست خورده است؛ چه آنکه بسیاری از کشورها و ملل جهان، این رژیم را به عنوان یک بازیگر دولتی به رسمیت نمی شناسند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: تلاش های مستمر صهیونیست ها برای آغاز روابطی عادی با کشورهای همسایه، نشانه بسیار گویایی از این ناکامی است.

دو علت عمده برای این ناکامی می توان برشمرد که تحولات اخیر در سرزمین های اشغالی فلسطین و طوفان الاقصی، این دو علت را بیش از پیش پررنگ ساخته است: 1_ برنامه ریزی بنیانگذاران صهیونیست این رژیم نامشروع از ابتدا حول محور کسب منافع حداکثری مادی به هر وسیله ممکن، انجام شده است.

بنابراین اهداف متعالی غیرمادی که در شکل دادن به هویت یک دولت_ملت سهم عمده ای ایفا می کنند، جایی در برنامه های شان نداشته و لذا، نتیجه کارشان همانگونه که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کرده اند، شکل گیری یک پایگاه تروریستی به وسعت یک کشور بوده است.

2_ مقام های صهیونیستی و کسانی که خود را در این رژیم نامشروع، دولتمرد می خوانند، درک درستی از مقوله کار سیاسی و عمل حکمرانی ندارند و به صورت خلاصه، سیاست نمی دانند.

آشفتگی های اخیر داخلی در سرزمین های اشغالی در پی اقدامات ناتنیاهو برای متمرکز ساختن هر چه بیشتر قدرت در حلقه پیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل چگونه از استارت آپ برای جنایت استفاده می کند؟

اسراییل چگونه از استارت آپ برای جنایت استفاده می کند؟