مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-08سياسي

تأمین اجتماعی: حتی یک قلم دارو از پوشش بیمه ای خارج نشده است


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در این مدت حتی یک قلم دارو از پوشش بیمه ای خارج نشده بلکه بالغ بر 400 قلم دارو به ویژه داروهای بیماری های خاص، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، میرهاشم موسویمدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی امروز هفدهم آبان ماه در دیدار رییس و اعضای هیئت مدیره مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران با اشاره به رویکرد این سازمان در توسعه تعامل و بهره گیری از ظرفیت تشکل های صنفی شرکای اجتماعی در مسیر تحول بنیادین در حوزه تأمین اجتماعی گفت: معتقدیم برای شناسایی اولویت های مدیریتی باید از دید و منظر شرکای اجتماعی استفاده کنیم.

برگزاری چنین جلساتی از این جهت مهم است و معتقدیم بدون تعامل و همفکری نمی توانیم به مسیرمان در جهت ایجاد تحول بنیادین در تأمین اجتماعی ادامه دهیم.

با حمایت دولت مردمی و مجلس و نیز مشارکت شرکای اجتماعی و تلاش همه مدیران و کارکنان سازمان، انشاءالله ما با پایداری نسبی منابع، به جای توسل به منابع بانکی برای اجرای تعهدات جاری، به سمت سرمایه گذاری اختیاری خواهیم رفت.

وی افزود: تاکنون عمده سرمایه گذاری های ما در شستا که به بازدهی مناسب نمی رسد، سرمایه گذاری اجباری بوده، ولی ما از این پس وارد حوزه سرمایه گذاری اختیاری خواهیم شد و سرمایه گذاری اختیاری هدفمند، آینده بهتری را برای تأمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین اجتماعی: حتی یک قلم دارو از پوشش بیمه ای خارج نشده است

تأمین اجتماعی: حتی یک قلم دارو از پوشش بیمه ای خارج نشده است