مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-02اقتصادي

50 هزار متر مربع از اراضی دولتی سراوان رفع تصرف شد


رییس اداره راه و شهرسازی سراوان گفت: 250 هزار متر مربع از اراضی دولتی این شهرستان در آبانماه جاری رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حامد ریگی در جلسه بررسی وضعیت اراضی دولتی رفع تصرف شده در سراوان اظهار کرد: در راستای حفظ حقوق بیت المال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی دولتی با اجرای احکام قطعی قضایی این اراضی در پهنه این شهرستان به ارزش حدود 72 میلیارد ریال رفع تصرف و به بیت المال اعاده و نسبت به قلع و قمع و خلع ید آن اقدام شده است.

وی ادامه داد: تیم های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی این اداره به صورت شبانه روزی و مستمر عرصه های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان حفاظت و صیانت از اراضی ملی را وظیفه مهم و ذاتی این اداره عنوان و افزود: مردم گرامی شهرستان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی دولتی می توانند در هر ساعت از شبانه روز (24 ساعته) با ارسال پیامک به سامانه 300041735 موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی در سریع ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار متر مربع از اراضی دولتی سراوان رفع تصرف شد

50 هزار متر مربع از اراضی دولتی سراوان رفع تصرف شد