مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 18:352023-10-28سياسي

ثبت نام قطعی 40 نفر در حوزه انتخابیه لنگرود


فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 4 آبان ماه به مدت دو هفته خواهد بود، گفت: 40 نفر در حوزه انتخابیه لنگرود ثبت نام خود را قطعی کردند.

- ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 4 آبان ماه به مدت دو هفته خواهد بود، گفت: 40 نفر در حوزه انتخابیه لنگرود ثبت نام خود را قطعی کردند.

محمدرضا جلالی 6 آبان در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه بررسی سوابق داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در مراجع پنجگانه تا 13 آبان ماه به اتمام می رسد، گفت: فرایند احراز صلاحیت ها در هیئت های اجرایی نیز که از 4 آبان ماه آغاز شده است، تا 18 آبان ماه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه هیئت های اجرایی در بررسی صلاحیت های داوطلبان با دقت و انصاف و به مر قانون عمل می کنند، افزود: قانون ملاک بررسی ها در احراز صلاحیت داوطلبان خواهد بود و هیئت های اجرایی بدون حب و بغض و براساس قوانین و مقررات رسیدگی به پرونده های دواطلبان را مورد بررسی قرار خواهند داد.

فرماندار لنگرود تحقیقات محلی را یکی از منابع در احراز صلاحیت داوطلبان دانست و بیان کرد: علاوه بر نتایج استعلامات، بررسی های محلی نیز از وظایف هیئت های اجرایی است که با رعایت کرامت و آبروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام قطعی 40 نفر در حوزه انتخابیه لنگرود

ثبت نام قطعی 40 نفر در حوزه انتخابیه لنگرود