مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 22:102023-10-30بين الملل

از پایگاه سِری آمریکا در جنوب فلسطین اشغالی چه می دانیم؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وب سایت آمریکایی «اینترسپت» در گزارشی از وجود یک پایگاه نظامی مخفی آمریکایی به نام «سایت 512» در صحرای نقب واقع در جنوب فلسطین اشغالی پرده برداشت و نوشت که ایالات متحده بی سر و صدا در حال توسعه این پایگاه است.

- وبگاه خبری آمریکایی از وجود یک پایگاه سری پنتاگون در فلسطین اشغالی واقع در 32 کیلومتری غزه خبر داد و نوشت که واشنگتن تلاش زیادی برای مخفی نگه داشتن این پایگاه انجام داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وب سایت آمریکایی اینترسپت در گزارشی از وجود یک پایگاه نظامی مخفی آمریکایی به نام سایت 512 در صحرای نقب واقع در جنوب فلسطین اشغالی پرده برداشت و نوشت که ایالات متحده بی سر و صدا در حال توسعه این پایگاه است.

کلاین کلیپنشتاین و دانیل بوگوسلاو دو نویسنده این گزارش نوشته اند که به اسناد دولت آمریکا درباره این پایگاه دست یافته اند؛ آن ها توضیح دادند که این اسناد اطلاعات جدید و نادری ارائه می دهد.

به نوشته اینترسپت، این پایگاه در کوهی به نام هارگیرین در 32 کیلومتری غزه واقع شده است.

این گزارش می افزاید: اگرچه جو بایدن، رییس جمهور آمریکا و کاخ سفید اصرار دارند که هیچ برنامه ای برای اعزام نیرو های آمریکایی به اسراییل در بحبوحه جنگ این رژیم با جنبش مقاومت اسلامی وجود ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پایگاه سِری آمریکا در جنوب فلسطین اشغالی چه می دانیم؟

از پایگاه سِری آمریکا در جنوب فلسطین اشغالی چه می دانیم؟