مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-07بين الملل

واکنش زاخارووا به تهدید رژیم صهیونیستی: آژانس بین المللی انرژی اتمی کجاست؟!


سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز سه شنبه در واکنش به سخنان تهدیدآمیز یک وزیر صهیونیست مبنی بر احتمال استفاده از بمب هسته ای در نوار غزه گفت، این صحبت ها سوالات بسیاری از جمله درباره زرادخانه هسته ای رژیم صهیونیستی ایجاد می کند.

- واکنش زاخارووا به تهدید رژیم صهیونیستی: آژانس بین المللی انرژی اتمی کجاست؟! سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز سه شنبه در واکنش به سخنان تهدیدآمیز یک وزیر صهیونیست مبنی بر احتمال استفاده از بمب هسته ای در نوار غزه گفت، این صحبت ها سوالات بسیاری از جمله درباره زرادخانه هسته ای رژیم صهیونیستی ایجاد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رژیم صهیونیستی در یک ماه گذشته بدون هیچ مانع سیاسی و بین المللی به کشتار غیرنظامیان در غزه پرداخته، اما به نظر این میزان کشتار از نظر آن ها کافی نبوده و در اتاق های فکرشان موضوع بمباران اتمی غزه نیز روی میز قرار گرفته است.

وزیر میراث فرهنگی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت که انداختن بمب اتم روی غزه یکی از گزینه های کابینه جنگ اسراییل است.

هر چند اظهارات این مقام رژیم صهیونیستی که به نظر در یک ناهماهنگی با رییس کابینه بیان شده، خشم نتانیاهو را هم برانگیخت و او این سخنان را رد کرد، اما این برای اولین بار نیست که مقامات فعلی و پیشین اسراییلی اظهاراتی از این دست بیان می کنند و البته دنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش زاخارووا به تهدید رژیم صهیونیستی: آژانس بین المللی انرژی اتمی کجاست؟!

واکنش زاخارووا به تهدید رژیم صهیونیستی: آژانس بین المللی انرژی اتمی کجاست؟!