مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-20سياسي

روایتی متفاوت دهه هشتادی ها از «ایثار» به زبان هنر


نمایشگاه منطقه ای هنرهای تجسمی ایثار طی روزهای آینده در حالی دومین دور خود را برگزار می کند که این رویداد نو پا در دومین گام خود با اقبال و استقبال مخاطبان روبه رو شده است.

- خبرگزاری فارس ـ گروه هنرهای تجسمی: هنرهای تجسمی از دیرباز به عنوان زبان مشترک در تمامی جوامع به شماره رفته از همین رو همواره و در مواجهه با رخ دادهای بین المللی در اقصی نقاط جهان، هنرهای تجسمی پیش گام و علمداری انعکاس گفتمان ملت ها و دولت های نامیده شده که در کشور ما با وجود هنرمندان متعهد و متخصص این حوزه به عنوان پیش قراولان حوزه فرهنگ و هنر در مواجهه با رخدادها و رویدادهای بین المللی نقش و سهم مهمی را ایفا کرده است.

به همین سبب برپایی رویدادهای حوزه تجسمی در سطح و کیفیت مطلوب در سال های اخیر جز لاینفک واکنش های در مواجهه با رخ دادها به شمار رفته است، به عنوان نمونه و در جنایات رژیم صهیونیستی در یک ماه اخیر برپایی چندین و چند نمایشگاه و رویداد تجسمی از جمله دستاوردهای هنرمندان تجسمی بوده که با همراهی و همکاری سایر هنرمندان بین المللی نشان از ایجاد یک شبکه و محور داخلی و بین المللی دارد.

در کنار این همراهی و همدلی در سطح حرفه ای ایجاد یک شبکه دانش آموزی متشکل از علاقه مندان و هنرجویان کودک و نوجوان در حوزه تجسمی به عنوان قرارگاهی برای نسل سازی هنرمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی متفاوت دهه هشتادی ها از «ایثار» به زبان هنر

روایتی متفاوت دهه هشتادی ها از «ایثار» به زبان هنر