مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:452023-10-30فرهنگي

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت فارس


مهلت ارسال آثار به بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت فارس با عنوان «حماسه سپیداران» تا 10 آبان ماه جاری تمدید شد.

- ایسنا/فارس مهلت ارسال آثار به بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت فارس با عنوان حماسه سپیداران تا 10 آبان ماه جاری تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانیال بهادرانی امروز، 8 آبان ماه با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به حماسه سپیداران تا 10 آبان ماه تمدید شده است، گفت: با توجه به استقبال بسیار خوب شاعران استان فارس مهلت ارسال آثار تمدید شده است.

دبیر علمی بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت استان فارس اظهار کرد: شاعران استان فارس می توانند آثار خود را بدون محدودیت در تعداد اثر جهت شرکت در جشنواره از طریق پیام رسان ایتا به آدرس @hemasesepidaranfars یا شماره ایتای 09016691915 ارسال کنند.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از یک هزار و200 اثر در دبیرخانه استان فارس دریافت شده است که این خود نشانه ای بارز از ارادت پرشور و علاقه پر شعور شاعران این خطه از ایران اسلامی به فرهنگ شهادت و مقاومت است.

که تصویری از حماسه و عشق را با زبان هنر بی نظیر شعر برای آیندگان به تصویر می کشد.

بهادرانی با بیان اینکه اشعار شاعران استان فارس در حوزه دفاع مقدس و مقاومت همواره سرآمد و سرلوحه هنر بسیاری از فعالان حوزه پایداری و مقاومت بوده است، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت فارس

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت فارس