مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-18فناوري

اسلام هراسی به سبک واتس آپ


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نوشته گاردین، یکی از ویژگی های واتس آپ که در پاسخ به جست وجوی کاربران تصاویر مختلفی تولید می کند، - قابلیت جدید واتس آپ که با کمک هوش مصنوعی می تواند در پاسخ به جست وجوی کاربران تصاویر مختلفی را تولید کند، در بعضی موارد محتوای نژادپرستانه و اسلام هراسانه دارد؛ اقدامی که با انتقادات زیادی از سیاست های متا همراه بوده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نوشته گاردین، یکی از ویژگی های واتس آپ که در پاسخ به جست وجوی کاربران تصاویر مختلفی تولید می کند، زمانی که عباراتی مثل فلسطینی ، فلسطین یا پسربچه مسلمان فلسطینی مورد جست و جو قرار می گیرد، تصویری از یک اسلحه یا پسری با تفنگ را نشان می دهد.

در مقابل و برای مثال، وقتی برای کلماتی مثل پسر اسراییلی جست وجو انجام می شود، کارتون هایی از کودکانی که فوتبال بازی می کنند و کتاب می خوانند، ارائه می شود.

همچنین در پاسخ به درخواست کلمه ارتش اسراییل ، هوش مصنوعی نقاشی هایی از سربازان خندان و در حال دعا کردن ایجاد کرد که البته بدون اسلحه بودند.

واتس آپ متعلق به متا است و در ویژگی جدید خود به کاربران این امکان را می دهد که تولیدکننده تصاویر مبتنی بر هوش مصنوعی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام هراسی به سبک واتس آپ

اسلام هراسی به سبک واتس آپ