مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-04سياسي

13 آبان، روزِ سیلی خوردن آمریکا از ملت ایران است


13 آبان در واقع روز شکست آمریکا و سیلی مردم ایران بر صورت استکبار است، به طوری که آمریکایی ها دیگر نتوانستند این شکست مفتضحانه را جبران کنند.

- ایسنا/اصفهان یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: 13 آبان در واقع روز شکست آمریکا و سیلی مردم ایران بر صورت استکبار است، به طوری که آمریکایی ها دیگر نتوانستند این شکست مفتضحانه را جبران کنند.

حجت الاسلام محمدتقی رهبر در گفت وگو با ایسنا درباره 13 آبان، روزِ ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، اظهار کرد: روز 13 آبان یکی از روزهای تاریخی ایران اسلامی است که باید این روز را ایام الله به حساب آورد، چراکه در این روز مردم بیدار و دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، سفارت آمریکا را که به مکانی برای توطئه و جاسوسی علیه ملت ایران تبدیل شده بود تسخیر کردند و در برابر استکبار جهانی ایستادند و این لانه فساد را بستند و آمریکایی ها را از ایران اخراج کردند تا به جهانیان ثابت کرده باشند که ملت ایران سلطه بیگانه را نمی پذیرد.

وی افزود: تلاش های آمریکا برای نفوذ مجدد در ایران با هوشیاری مردم انقلابی ناکام ماند.

استکبار 8 سال جنگ را بر کشور تحمیل کرد و پس از شکست در این جنگ به ملتهب کردن فضای ایران پرداخت و در چند مرحله و در سال های متفاوت اغتشاشاتی را در ایران به راه انداخت، اما هر با تیر دشمن به دلیل پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان، روزِ سیلی خوردن آمریکا از ملت ایران است

13 آبان، روزِ سیلی خوردن آمریکا از ملت ایران است