مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 09:012023-11-11سياسي

رسانه های معاند بر فراموشی امر به معروف تمرکز کرده اند


شبکه ها و رسانه های معاند، به صورت جدی بر فرهنگ ضد امر به معروف و نهی از منکر و فراموش کردن این فریضه مهم الهی تمرکز کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علی تقوی صبح امروز در دوره توانمدسازی سفیران مهر استان قم طی سخنانی عنوان کرد: در قرآن کریم بیش از 120 آیه و در روایات نیز بیش از 900 حدیث پیرامون امر به معروف و نهی از منکر، دعوت، تذکر و نصیحت وجود دارد و ثواب همه اعمال خوب در مقایسه با امر به معروف و نهی از منکر، در کلام امیرالمومنین(ع)، آب دهانی در مقابل دریا است.

این استاد حوزه و دانشگاه، با اشاره به احادیث امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: از قرائن عصر ظهور بر می آید که یاران حضرت مهدی(عج) کسانی هستند که اهل امر به معروف و نهی از منکرند، و امام مهدی(عج) هنگام بیعت می فرماید با شما بر اساس این فریضه بیعت خواهد شد.

وی تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر مظلومترین و مهمترین واجب فراموش شده اسلام است که حتی در تعریف آن بین متولیان، اتفاق نظر وجود ندارد.

  تقوی با تکیه بر کلام مقام معظم رهبری که امر به معروف و نهی از منکر را شرط اقامه تمدن اسلامی خواندند، ابراز کرد: حلقه مفقوده پازل ظهور و شرط ظهور این است که عاملان به معروف و ناهیان از منکر زیاد شوند و موضع مردم با آخرین واجب فهم نشده قبل ظهور مشخص بشود؛ زیرا در عصر ظهور جایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های معاند بر فراموشی امر به معروف تمرکز کرده اند

رسانه های معاند بر فراموشی امر به معروف تمرکز کرده اند