مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 14:402023-10-31سياسي

صیانت از حقوق مردم از اولویت های مجریان در انتخابات است


رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: صیانت از حقوق مردم از اولویت های مجریان است و در این زمینه به مردم اطمینان می دهیم.

- ایسنا/زنجان رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: صیانت از حقوق مردم از اولویت های مجریان است و در این زمینه به مردم اطمینان می دهیم.

ابوالفضل رفیعی ظهر امروز (9 آبان ماه) در نشست خبری، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه، عنوان کرد: در این ایام علاوه بر مردم شاهد به خاک و خون کشیده شدن کودکان توسط این رژیم جنایتکار هستیم.

وی با اشاره به در پیش رو بودن روز 13 آبان ماه، تصریح کرد: امیدواریم مثل همیشه شاهد حضور باشکوه مردم در راهپیمایی این روز که روز استکبارستیزی است، باشیم تا باز هم مشتی محکم بر دهان یاوه گویان زده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، با اشاره به در پیش رو بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، اضافه کرد: برگزاری باشکوه این انتخابات از اولویت های اصلی بوده زیرا در سرنوشت مردم و کشور تاثیرگذار است.

این مسئول با توضیح اینکه انتظاراتی که از رسانه ها می رود این است که تحلیل های درست و منطقی درباره انتخابات ارائه دهند، تصریح کرد: رسانه ها کارکرد مهمی در آگاه سازی و هدایت افکار عمومی دارند که باید در مسیر مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از حقوق مردم از اولویت های مجریان در انتخابات است

صیانت از حقوق مردم از اولویت های مجریان در انتخابات است