مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-04سياسي

اجمالی/ ملت ایران مقاومت را از سال 1332 آغاز کردند


سخنگوی وزارت دفاع با بیان اینکه ملت ایران مقاومت را از سال 32 آغاز کردند و 13 آبان سال 57 مقابل رژیم استبدادی متکی به استکبارایستادند گفت: این ایستادگی تا به امروز نیز ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار رضا طلایی نیک صبح امروز در جمع راهپیمایان 13 آبان با بیان اینکه میدان امام(ره) همدان امروز میدانی از دیانت و سیاست و نماد مبارزه با استکبار داخلی و جهانی است اظهار کرد: این نقطه همواره اقشار انقلابی را به خود دیده و امروز گسترده تر از گذشته اقشار مختلف مردمی به ویژه نوجوانان و جوانان در روز مبارزه با استکبار جهانی حضور دارند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در 13 آبان با پرچم های ضد استکباری مشتی بر دهان ظالمان و یاوه گویان است یادی از مردم مظلوم غزه کرد و گفت: قطعا خداوند یاریگر مظلومان فلسطین و جبهه مقاومت خواهد بود.

سخنگوی وزارت دفاع با بیان اینکه رویارویی جبهه حق و باطل همیشگی خواهد بود و جبهه حق با ایستادگی در مقابل استکبار سعادت دنیا و اخرت را به ارمغان می آورد گفت: نظام استکباری امروز به رهبری آمریکا و برخی دولت های شیطان صفت اروپایی در مسیر حمایت از صهیونیست ها بزرگترین خیانت ها را به بشریت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ ملت ایران مقاومت را از سال 1332 آغاز کردند

اجمالی/ ملت ایران مقاومت را از سال 1332 آغاز کردند