مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-13بين الملل

وزیر صهیونیست: مدیریت نبرد در غزه برای ارتش «اسراییل» دشوار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، «آوی دیختر» وزیر کشاورزی رژیم صهیونیستی و عضو کابینه امنیتی بنیامین نتانیاهو که پیشتر رییس شاباک بوده است، - وزیر صهیونیست: مدیریت نبرد در غزه برای ارتش اسراییل دشوار است وزیر صهیونیست و رییس پیشین شاباک ضمن اظهارات جنجالی درباره نکبت2023 غزه اذعان کرد که مدیریت نبرد برای ارتش اشغالگر در غزه برای تل آویو دشوار است و او نمی داند که جنگ چگونه به پایان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، آوی دیختر وزیر کشاورزی رژیم صهیونیستی و عضو کابینه امنیتی بنیامین نتانیاهو که پیشتر رییس شاباک بوده است، گفت که برای ارتش اشغالگر دشوار است که نبرد را آنطور که می خواهد در نوار غزه مدیریت کند.

وی در مصاحبه با کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: از منظر میدانی، ارتش اسراییل نمی تواند جنگ را آنطور که می خواهد در داخل نوار غزه مدیریت کند، این در حالی است که توده های مردم عادی بین تانک ها و بین سربازان در حال حرکت هستند.

دیختر با اشاره به اینکه ارتش رژیم صهیونیستی در حال رقم زدن نکبت 2023 در غزه است، اذعان کرد که او نمی داند جنگ در غزه چگونه به پایان می رسد، زیرا شهر غزه یک سوم کل مساحت نوار غزه را اشغال کرده و نیمی از جمعیت آن را شامل می شود، اما این تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صهیونیست: مدیریت نبرد در غزه برای ارتش «اسراییل» دشوار است

وزیر صهیونیست: مدیریت نبرد در غزه برای ارتش «اسراییل» دشوار است