مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:102023-10-30اقتصادي

شرکت تندیس تجارت باختر تایید صلاحیت شد


شرکت عمرانی ساختمانی تندیس تجارت باختر توانست رتبه های مربوطه را از سازمان برنامه و بودجه کشور دریافت کند.

- بنابر گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، شرکت عمرانی ساختمانی تندیس تجارت باختر موفق شد بر اساس پروژه های متعددی که در اقصی نقاط کشور اجرا کرده و در دست اجرا دارد و با ارائه قراردادها و مدارک نیروهای متخصص و فنی و هییت مدیره کارامد و متخصص در آبان ماه 1402 از سازمان برنامه و بودجه کشور رتبه های پیمانکاری؛ یک ابنیه و ساختمان، یک تاسیسات و تجهیزات، رتبه ارزشمند 2 مرمت آثار باستانی ، رتبه 5 آب و رتبه 5 نفت و گاز را دریافت کند.

بر اساس این گزارش، شرکت تندیس تجارت باختر، ضمن کسب مجوز شرکت در مناقصه های ملی، با اتکا به رتبه های یک ابنیه و ساختمان و یک تاسیسات و تجهیزات، ظرفیت اجرای 15 پروژه عمرانی را ایجاد کرده و قادر خواهد بود عملیات سازه و تاسیسات را به صورت هم زمان اجرا کند.

همچنین کسب رتبه ارزشمند 2 مرمت آثار باستانی، شرکت تندیس تجارت باختر را در جمع معدود  شرکت های پیمانکاری درکشور قرار داده است، که در رشته مرمت آثار باستانی دارای رتبه 2 از سازمان برنامه و بودجه کشور هستند.

شرکت تندیس تجارت باختر در تیرماه 1390 بعد از طی مراحل قانونی، ذیل هلدینگ سمگا و به عنوان بازوی عمرانی گروه مالی گردشگری وارد صنعت ساختمان کشور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت تندیس تجارت باختر تایید صلاحیت شد

شرکت تندیس تجارت باختر تایید صلاحیت شد