مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-07سياسي

لاجوردی: هر نوع تمامیت خواهی در نقل یا فعل را انحراف از گفتمان انقلاب می دانیم


یک عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات جنجالی یکی از بانوان در برنامه تلویزیونی گفت: هرگز مسیر حاکمیت و سیاست های کشور در راستای تمامیت خواهی افراد یا گروه های خاصی نبوده است لذا هر نوع تمامیت خواهی در نقل یا فعل را انحراف از گفتمان انقلاب می دانیم.

- یک عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات جنجالی یکی از بانوان در برنامه تلویزیونی گفت: هرگز مسیر حاکمیت و سیاست های کشور در راستای تمامیت خواهی افراد یا گروه های خاصی نبوده است لذا هر نوع تمامیت خواهی در نقل یا فعل را انحراف از گفتمان انقلاب می دانیم.

زهره سادات لاجوردی در گفت و گو با ایسنا با تاکید بر اهمیت مشارکت سیاسی در انتخابات و تلاش همه دلسوزان کشور جهت ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق رای گفت: با توجه به شرایط خاص و تنگناهای مختلف به ویژه مسایل معیشتی و اقتصادی چند ساله اخیر، مجلس یازدهم با فراز و نشیب های فراوانی مواجه بود و با مبنا قراردادن مردم محوری توانست در تصویب قوانین و حل و فصل بسیاری از مسائل سربلند و موفق باشد.

وی افزود: با تلاش های مستمر دولت مقدار زیادی از التهاب بازار و تورم نقطه به نقطه کم شد.

با وجودی که هنوز با نقطه مورد رضایت مردم و مورد انتظار خودمان فاصله داریم اما در مجموع جامعه از آن ناآرامی اقتصادی و التها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاجوردی: هر نوع تمامیت خواهی در نقل یا فعل را انحراف از گفتمان انقلاب می دانیم

لاجوردی: هر نوع تمامیت خواهی در نقل یا فعل را انحراف از گفتمان انقلاب می دانیم