مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-16بين الملل

رایزنی علی باقری و ریابکوف دریاره مذاکرات رفع تحریم ها


معاونان وزرای خارجه ایران و روسیه در تهران درباره آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی از جمله مذاکرات رفع تحریم ها رایزنی و بر استمرار مشورت های راهبردی بین ایران و روسیه تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه روز چهارشنبه میزبان سرگی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه و علی بیگ باکایف معاون وزیر خارجه قزاقستان بود.

در دیدار معاونان وزرای خارجه ایران و روسیه، دو طرف درباره آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی از جمله مذاکرات رفع تحریم رایزنی و تبادل نظر و بر استمرار مشورت های راهبردی بین ایران و روسیه تاکید کردند.

همچنین پس از چهار سال، دور جدید رایزنی های سیاسی بین ایران و قزاقستان، به ریاست علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه و علی بیگ باکایف، معاون وزیر خارجه قزاقستان، در تهران برگزار شد.

در این نشست، طرفین درباره توسعه روابط دوجانبه و موضوعات متنوع منطقه ای و بین المللی به رایزنی و تبادل نظر پرداختند.

در جریان این گفتگوها طرفین در خصوص طیفی از موضوعات دوجانبه از جمله تسهیل روابط اقتصادی و تجاری، سفر پیش روی معاون نخست وزیر قزاقستان به تهران و امضای نقشه راه تجاری دو کشور، ارتقای روابط فرهنگی و علمی از جمله تبادل استاد و دانشجو،  گسترش همکاری در حوزه گردشگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی علی باقری و ریابکوف دریاره مذاکرات رفع تحریم ها

رایزنی علی باقری و ریابکوف دریاره مذاکرات رفع تحریم ها