مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-12فرهنگي

«فراموشخانه» به «هنر و تجربه» رسید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی «هنر و تجربه»، «فراموشخانه» فیلمی مستند داستانی از روایت های فراموش شده یک پیانوی کهنه و قدیمی در دانشکده هنر های زیبا دانشگاه تهران پیش از انقلاب و ماجرا های حول آن، - مستند سینمایی فراموشخانه به کارگردانی سهند سرحدی و سیدفرهاد قدسی و تهیه کنندگی علی مصفا در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه ، فراموشخانه فیلمی مستند داستانی از روایت های فراموش شده یک پیانوی کهنه و قدیمی در دانشکده هنر های زیبا دانشگاه تهران پیش از انقلاب و ماجرا های حول آن، سیری در تاریخ موسیقی و ایران است.

مستند سینمایی فراموشخانه به کارگردانی سهند سرحدی و سیدفرهاد قدسی و تهیه کنندگی علی مصفا از روز چهارشنبه 24 آبان در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران و مراسم رونمایی این فیلم نیز روز دوشنبه 22 آبان ساعت 17 در پردیس سینمایی چارسو برگزار می شود.

عوامل مستند فراموشخانه عبارتند از تهیه کننده: علی مصفا، کارگردان: سهند سرحدی و فرهاد قدسی، فیلمنامه و پژوهش: سهند سرحدی، فیلمبردار: رضا دیدار و حسین نیکزاد، تدوین: میثم مولایی و فرهاد قدسی، مجری طرح و برنامه ریز: جواد ابراهیمی نژاد، صداگذاری و میکس: ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فراموشخانه» به «هنر و تجربه» رسید

«فراموشخانه» به «هنر و تجربه» رسید