مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 15:052023-11-21حوادث

تظاهر به شراب خواری پسر6ساله در اینستاگرام؛ پدر کودک بازداشت شد+فیلم


رییس پلیس فتا پایتخت از بازداشت پدر کودک 6 ساله ای خبر داد که با انتشار کلیپ هایی از فرزندش در فضای مجازی منجر به دغدغه و نگرانی شهروندان شده بود.

-   رییس پلیس فتای پایتخت ادامه داد: در ادامه کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کرده و باروش های فنی گرداننده صفحه اینستاگرامی منتسب به کودک مذکور را شناسایی کردند؛ در ادامه نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و ماموران این فرد را در یکی از محله های جنوبی تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا پایتخت منتقل کردند.

  وی با بیان اینکه متهم مذکور، پدر پسربچه 6 ساله بود، گفت:کلیپ های تولید و منتشرشده از سوی این فرد نقض آشکار حقوق کودکان و از مصادیق بارز کودک آزاری بود، علاوه بر آن ترویج شراب خواری، نوچه پروری، به کار بردن الفاظ رکیک جنسی توسط کودکان و .

نیز از سوی پدر این کودک انجام شده بود.

وی با اشاره به انجام تحقیقات از پدر این کودک گفت: متهم اعتراف کرد که به همراه دوستانش اقدام به تولید و انتشار ویدیو از پسر 6ساله اش کرده و قصد داشته تا از طریق جذب دنبال کننده برای صفحه اینستاگرامی خود، درآمدزایی کند.

وی با بیان اینکه متهم شدیدا از این بابت ابراز تاسف و از شهروندان بابت جریحه دار شدن افکار عمومی عذر خواهی کرد، گفت: متهم همچنین بیان داشت که در تصاویر شرابخواری فرزندش عمل شرب خمری انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهر به شراب خواری پسر6ساله در اینستاگرام؛ پدر کودک بازداشت شد+فیلم

تظاهر به شراب خواری پسر6ساله در اینستاگرام؛ پدر کودک بازداشت شد+فیلم