مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-19ورزشي

مدیرکل بهزیستی: تقویت عزت نفس جامعه هدف بهزیستی را با جدیت دنبال می کنیم


رویکرد توانمندسازی یکی از رویکردهای بهزیستی است که احساس عزت نفس، خودباوری و کرامت انسانی را به افراد بازگرداند و در موضوع معلولیت ها نیز هدف از برگزاری این جشنواره ها ایجاد فرصت و حس خودباوری و توانمندسازی در افراد دارای معلولیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، نخستین جشنواره ورزش و بازیهای بومی و محلی ویژه افراد دارای معلولیت مناطق روستایی بلند همتان بهزیستی استان مرکزی برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت: این جشنواره برای اولین بار و با هدف ایجاد نشاط و شادابی در جامعه افراد دارای معلولیت در مناطق روستایی برگزار شده است.

محمود حسین آبادی افزود: این جشنواره با حضور 42 ورزشکار در دو بخش آقایان و بانوان  از ورزشکاران استعدادیابی شده روستاهای سراسر استان در سالن بهزیستی استان و ورزشگاه یادگار امام اراک برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه افراد منتخب این مسابقات به مسابقات کشوری راه پیدا خواهند کرد، اظهار کرد: ورزشکاران در این جشنواره در رشته های دال پلان، دوز فیزیکی، یک قل دو قل، چوب کشی، هفت سنگ و لی لی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حسین آبادی ادامه داد: رویکرد توانمندسازی یکی از رویکردهای بهزیستی است که احساس عزت نفس، خودباوری و کرامت انسانی را به افراد بازگرداند و در موضوع مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بهزیستی: تقویت عزت نفس جامعه هدف بهزیستی را با جدیت دنبال می کنیم

مدیرکل بهزیستی: تقویت عزت نفس جامعه هدف بهزیستی را با جدیت دنبال می کنیم