مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 21:012023-11-21بين الملل

پیشنهادهای رییسی به سران بریکس برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه


سید ابراهیم رییسی با بیان اینکه آمریکا تمام سازمان های بین المللی را بی خاصیت و بی هویت کرده است، تصریح کرد: ایران از اعضای بریکس و دولت ها می خواهد برای حفظ امنیت و برپایی عدالت و مبارزه با تبعیض نژادی در جهان بپاخیزند و از تمام توان سیاسی و اقتصادی خود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور در نشست فوق العاده سران بریکس (قدرت های اقتصادی نوظهور) با بیان اینکه آمریکا همه سازمانهای بین المللی را بی خاصیت کرده است،7 پیشنهاد برای توقف جنایات صهیونیست ها در غزه ارائه کرد.

سید ابراهیم رییسی عصر سه شنبه در نشست وبیناری سران بریکس که به شکل فوق العاده برگزار شد، غزه را نماد سقوط اخلاقی غرب دانست و گفت: امروز در حالی گرد هم آمده ایم که جهان بصورت زنده شاهد خشونت و جنایتی بی سابقه بر علیه ملت فلسطین در غزه است.

آنچه این روزها در غزه می گذرد ناعادلانه بودن نظام بین الملل غربی را آشکارا نشان می دهد.

مساله غزه، مساله انسانیت و عدالت است.

رژیم صهیونیستی و حامیانش نه تنها، انسانیت، اخلاق و حقوق را زیر پا گذاشته اند بلکه با سرکوب اطلاعات معتبر و اشاعه اطلاعات نامعتبر سعی می کنند افکار عمومی جهان را فریب دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا تمام سازمان های بین المللی را بی خاصیت و بی هویت کرده است، تصریح کرد: ایران از اعضای بریکس و دولت ها می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادهای رییسی به سران بریکس برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

پیشنهادهای رییسی به سران بریکس برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه