مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 08:002023-11-07اجتماعي

کرمانشاه نیازمند نصب 180 دستگاه دوربین پلاک خوان است


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با تأکید بر ضرورت توسعه کنترل هوشمند ترافیک، گفت: در راستای هوشمندسازی و مدیریت ترافیک به نحو بهینه، - محمد حیدری، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با تأکید استفاده از فناوری هوشمند در حوزه حمل و نقل ترافیک، اظهار کرد: 720 هزار وسیله نقلیه در سطح استان وجود دارد که 65 درصد آن مختص شهر کرمانشاه است که با توجه به افزایش تعداد وسایل نقلیه و گسترش شهرها، دیگر مدیریت ترافیک به روش های سنتی چندان اثربخش نیست، بنابراین باید از روش های هوشمند در این حوزه استفاده شود.

وی ادامه داد: در این حوزه اقداماتی مانند نصب دوربین های پلاک خوان انجام شده، اما پوشش مناسب خیابان ها در شهرستان های استان نیازمند نصب 100 دوربین دیگر است.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تعداد 17 دستگاه دوربین پلاک خوان از سال گذشته در شبکه بزرگراهی استان نصب شده، اما طبق آمار گرفته شده در راستای هوشمندسازی و مدیریت ترافیک به نحو بهینه نیاز به 180 دوربین دیگر داریم.

وی رسیدگی به تخلفات ساکن، رصد اجرای بهتر طرح زوج و فرد خودروها، کاهش خطاهای انسانی در رسیدگی به تخلفات و افزایش سطح اثربخشی برنامه ها را از جمله مزایای به کارگیری فناوری در حوزه تردد و ترافیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه نیازمند نصب 180 دستگاه دوربین پلاک خوان است

کرمانشاه نیازمند نصب 180 دستگاه دوربین پلاک خوان است