مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-04فرهنگي

برگزیدگان نخستین سوگواره «سلسله طلایی» در قم تجلیل شدند


برگزیدگان نخستین سوگواره ملی «سلسله طلایی» در بخش های تایپوگرافی، تصویرسازی و داستان نویسی با موضوع امام حسین(ع)، معرفی و تجلیل شدند.

- ایسنا/قم برگزیدگان نخستین سوگواره ملی سلسله طلایی در بخش های تایپوگرافی، تصویرسازی و داستان نویسی با موضوع امام حسین(ع)، معرفی و تجلیل شدند.

آیین اختتامیه نخستین سوگواره ملی سلسله طلایی با حضور جمعی از مسئولان، هنرمندان و علاقه مندان در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد.

امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، محمد کاظم رضوانی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و وحید سلیمانی مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی قم از جمله مسئولان حاضر در این مراسم بودند.

آماده سازی 27 کتاب داستان کودک با موضوع امام حسین(ع) در ابتدای این مراسم پس از تلاوت آیات قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی، علی سلطانی دبیر اجرایی سوگواره سلسله طلایی به جایگاه دعوت شد و ضمن خیرمقدم به مهمانان حاضر، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، مؤسسه بهفام و انتشارات اعلایی دارای یک هدف و دغدغه مشترک برای تولید آثار فاخر هنری برای کودکان بودند و محصول این همکاری، شکل گیری دبیرخانه سوگواره سلسله طلایی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان نخستین سوگواره «سلسله طلایی» در قم تجلیل شدند

برگزیدگان نخستین سوگواره «سلسله طلایی» در قم تجلیل شدند