مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 18:002023-11-01ورزشي

محمدی: ورزشکاران توانیاب محدودیتی برای خود قائل نمی شوند


مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هر کدام از ورزشکاران سفیر افتخار ما هستند، وظیفه ماست که نگاه ویژه تری به ورزشکاران جانباز خود داشته باشیم، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در حاشیه استقبال از افتخار آفرینان بازی های پاراآسیایی هانگژو در گلزار شهدا اصفهان اظهار داشت: به روح پاک شهدا درود می فرستیم، به تک تک ورزشکاران افتخارآفرین تبریک می گویم، کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی هانگژو مقام ارزشمند دوم را به دست آورد، مایه مباهات است که در استان اصفهان چنین ورزشکاران ارزنده ای داریم.

وی افزود: ورزش در بُعد قهرمانی سختی های خاص خود را دارد، باید آستانه تحمل بسیار بالا باشد و در بعضی مواقع ضربان قلب به عدد 15 می رسد، ورزشکاران جانباز و توانیاب به هیچ عنوان محدودیتی برای خود قائل نمی شوند، باور دارند که باید زندگی عادی داشته باشند.

محمدی تصریح کرد: علاوه بر این موارد پل بزرگی می زنند و افتخاری برای کشورشان به ارمغان می آورند و تمام محدودیت ها را زیر پا می گذارند و نشان می دهند ظرفیت آن ها بسیار بیشتر از چیزی است که نشان داده می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هر کدام از ورزشکاران سفیر افتخار ما هستند، وظیفه ماست که نگاه ویژه تری به ورزشکاران جانباز خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدی: ورزشکاران توانیاب محدودیتی برای خود قائل نمی شوند

محمدی: ورزشکاران توانیاب محدودیتی برای خود قائل نمی شوند