مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-11سياسي

برگزاری یک نشست برای ارتقای سوادآموزی زندانیان


نشست مدیران سازمان زندان ها و نهضت سوادآموزی با محوریت ارائه راهکارهای عملی جهت توسعه سوادآموزی در زندان ها و رفع موانع آموزش زندانیان برگزار شد.

- نشست مدیران سازمان زندان ها و نهضت سوادآموزی با محوریت ارائه راهکارهای عملی جهت توسعه سوادآموزی در زندان ها و رفع موانع آموزش زندانیان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، حمیدرضا سلیمانی مدیرکل دفتر امور فرهنگی و تربیتی سازمان زندان ها در نشستی در محل این دستگاه با معاونین و مدیران کل سازمان نهضت سوادآموزی درراستای ارتقاء سوادآموزی زندانیان و پیشبرد اهداف مشترک به گفتگو نشستند.

این نشست به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور مدیران و کارشناسان ادارات کل زندان های سراسر کشور برگزار و حاضرین درباره نحوه پیشبرد حداکثری برنامه های سوادآموزی در زندان ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این ارتباط حمیدرضا سلیمانی مدیرکل دفتر امور فرهنگی و تربیتی سازمان زندان ها بیان کرد: برنامه سوادآموزی زندانیان از ابتدای تأسیس سازمان زندان ها بعنوان یکی از برنامه های جدی در دستور کار بوده و همچنان به هم شکل جدی دنبال می شود.

وی افزود: هرچه میزان بی سوادی کمتر باشد، میزان وقوع جرم نیز کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یک نشست برای ارتقای سوادآموزی زندانیان

برگزاری یک نشست برای ارتقای سوادآموزی زندانیان