مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-18سياسي

دکتر شکوهی، نخبه فرهنگی و چهره ماندگار تعلیم و تربیت


فرماندار خوسف با بیان اینکه دکتر شکوهی، نخبه فرهنگی و چهره ماندگار تعلیم و تربیت است، گفت: ایشان به باورها و سنت ها و میراث فرهنگی هر منطقه اعتقاد داشتند و همه کوشش ها ریشه در باورهای دینی و ملی ما دارد و سبب شد تا دکتر شکوهی پایبند به این منطقه باشد.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار خوسف با بیان اینکه دکتر شکوهی، نخبه فرهنگی و چهره ماندگار تعلیم و تربیت است، گفت: ایشان به باورها و سنت ها و میراث فرهنگی هر منطقه اعتقاد داشتند و همه کوشش ها ریشه در باورهای دینی و ملی ما دارد و سبب شد تا دکتر شکوهی پایبند به این منطقه باشد.

سیدعلی حسینی امروز 27 آبان در مراسم نکوداشت پدر تعلیم و تربیت ایران، استاد غلامحسین شکوهی اظهار دکرد: خوسف، سرزمین گره خورده به نام شعر، ادب و ارادت به صاحبان کرم و کرامت، اهل بیت علیهم السلام است.

فرماندار خوسف ادامه داد: خوسف شهری به بلندای تاریخ تعلیم و تربیت، فرهنگ و اصالت است و به مهمان نوازی شهرت دارد و مردمانی قانع و سخت کوش در این سرزمین زندگی می کنند و خوسف دیار عالمان معلم و استادان متعلم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه دکتر غلامحسین شکوهی نخبه فرهنگی و چهره ماندگار تعلیم و تربیت است، افزود: قلم هایش پر تیراژ و نفسش مسیحایی بود که شاگردان به دور حلقه معرفت و تعلیم و تربیت جمع کرد و تا پایان عمرش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر شکوهی، نخبه فرهنگی و چهره ماندگار تعلیم و تربیت

دکتر شکوهی، نخبه فرهنگی و چهره ماندگار تعلیم و تربیت