مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-03پزشكي

مجوز استخدام 12 هزار پرستار صادر شد/ معرفی پزشکان زیر میزی بگیر به قوه قضاییه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از پروژه های درمانی استان کردستان با بیان اینکه یکی از بهترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور، - وزیر بهداشت با بیان اینکه مجوز استخدام 12 هزار پرستار صادر شد، گفت: پزشکانی که زیر میزی یا مبالغ خارج از تعرفه بگیرند به قوه قضاییه معرفی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از پروژه های درمانی استان کردستان با بیان اینکه یکی از بهترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور، دانشگاه علوم پزشکی کردستان است و شاهد یکی از بهترین عملکرد ها در حوزه بهداشت و درمان در استان هستیم، اظهار داشت: در مدت 2 سال اخیر 260 تخت به تعداد تخت های بیمارستانی استان افزوده شده است.

وی با بیان اینکه در 2 سال اخیر 38 خانه بهداشت در استان کردستان افتتاح شده است، تصریح کرد: امروز پیشرفته ترین دستگاه توموتراپی به ارزش 120 میلیارد برای درمان سرطان در استان کردستان افتتاح شد.

این پروژه با اعتباری افزون بر 300 میلیارد ریال از محل اعتبارات هیات ارزی وزارت بهداشت در سال 1399 خریداری و امروز به بهره برداری رسید.

قیمت حال حاضر این دستگاه بالغ بر 2000 میلیارد ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز استخدام 12 هزار پرستار صادر شد/ معرفی پزشکان زیر میزی بگیر به قوه قضاییه

مجوز استخدام 12 هزار پرستار صادر شد/ معرفی پزشکان زیر میزی بگیر به قوه قضاییه