مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:252023-10-30اقتصادي

رویکرد حمایتی مسئولان سیستان و بلوچستان نسبت به جامعه کار و تولید


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: رویکرد همه مدیران و مسئولان این استان حمایت از جامعه کار و تولید و جهش اشتغالزایی است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: رویکرد همه مدیران و مسئولان این استان حمایت از جامعه کار و تولید و جهش اشتغالزایی است.

خلیل احمد سلامی امروز دوشنبه که به کارخانه سیمان خاش رفته بود، در جمع مدیران و کارگران این شرکت اظهار کرد: دولت سیزدهم به دنبال رفع موانع و مشکلات فراروی واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی است و مسئولان سیستان و بلوچستان نیز به تبع این رویکرد دولت، به طور حتم متناسب با نیازها نسبت به تقویت جامعه کار و تولید استان اقدام می کند.

وی افزود: شرکت صنایع سیمان خاش بعنوان یکی از واحدهای تولیدی برتر نه تنها استان بلکه منطقه جنوبشرق کشور شناخته می شود و نقش مهمی در اشتغال افراد بومی و تولید ارزش افزوده دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در نیمه نخست امسال، با مجموع اقداماتی که با محوریت کارگروه تخصصی اشتغال، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کمیسیون کارگری در استان انجام شد، 13 بنگاه اقتصادی مشکل دار حمایت شدند، تاکید کرد: در صورت عدم حمایت از این بنگاه ها، احتمال ریزش نیروی کار و کارگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد حمایتی مسئولان سیستان و بلوچستان نسبت به جامعه کار و تولید

رویکرد حمایتی مسئولان سیستان و بلوچستان نسبت به جامعه کار و تولید