مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:062023-11-13فرهنگي

برگزاری اولین جشنواره گردشگری و صنایع دستی در قیروکارزین فارس


مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان از برگزاری اولین جشنواره گردشگری و صنایع دستی شهرستان قیر و کارزین خبر داد.

- ایسنا/فارس مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان از برگزاری اولین جشنواره گردشگری و صنایع دستی شهرستان قیر و کارزین خبر داد.

محمدجعفر ابراهیمی قیری امروز، 22 آبان با اعلام این خبر گفت: برپایی 18 غرفه و دو سیاه چادر عشایری به منظور عرضه محصولات و توانمندی های شهرستان به مدت 3 روز از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های این نمایشگاه که به مناسبت روز قیرکارزین و باهمت اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شده است، نمایش محصولات صنایع دستی، پخت غذاهای سنتی و همچنین اجرای موسیقی عشایری است که با استقبال چشمگیری از سوی شهروندان روبه رو شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس، مسئول میراث فرهنگی شهرستان قیروکارزین گفت: وجود جمعیت بالای عشایری که حدود 28 درصد جمعیت شهرستان را تشکیل می دهد سبب شده که شهرستان قیروکارزین یکی از قطب های تولید صنایع دستی به خصوص در رشته دست بافته های داری و حصیربافی به شمار آید و سالانه تولیدات زیادی در بافت گلیم و جاجیم و صادرات این محصولات به کشورهای حاشیه خلیج فارس و اروپا داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین جشنواره گردشگری و صنایع دستی در قیروکارزین فارس

برگزاری اولین جشنواره گردشگری و صنایع دستی در قیروکارزین فارس