مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 11:352023-10-27ورزشي

برگزاری روز دوم از هفته 11 کورس سوارکاری آق قلا


مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان اینکه روز دوم از هفته 11 کورس سوارکاری پاییزه آق قلا تا لحظاتی دیگر آغاز می شود، افزود: ششمین و آخرین دور این هفته ساعت 16 و 45 دقیقه امروز برگزار خواهد شد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان اینکه روز دوم از هفته 11 کورس سوارکاری پاییزه آق قلا تا لحظاتی دیگر آغاز می شود، افزود: ششمین و آخرین دور این هفته ساعت 16 و 45 دقیقه امروز برگزار خواهد شد.

قاسمعلی برزمینی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه دومین روز هفته یازدهم کورس سوارکاری پاییزه آق قلا از ساعت 13 و 15 دقیقه ظهر امروز جمعه 5 آبان ماه 1402 در مجموعه سوارکاری این شهرستان آغاز شد، اظهار کرد: امروز تعداد 60 رأس اسب از نژادهای ترکمن و دوخون در 6 دور و در مسافت های هزار و هزار و 600 متر شرکت می کنند.

وی با تأکید بر اینکه مبلغ جایزه این روز هشت میلیارد و 71 میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: پس از پایان رقابت ها و مشخص شدن نتیجه این هفته، مالکین، مربیان و چابک سواران اسب های برتر، جوایز خود را از مسئولین برگزاری مسابقات دریافت می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان برزمینی با بیان اینکه پس از پایان مسابقات، نتایج قطعی و اسامی سوارکاران و اسب های برنده از طریق روابط عمومی هیئت سوارکاری استان گلستان اعلام می شود، تصریح کرد: علاقمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری روز دوم از هفته 11 کورس سوارکاری آق قلا

برگزاری روز دوم از هفته 11 کورس سوارکاری آق قلا