مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 10:572023-11-13سياسي

مهلت 48 ساعته استاندار خراسان رضوی به فرمانداران


استاندار خراسان رضوی، برای قرعه کشی زمین های طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان هایی که تأیید نهایی شده اند ضرب الاجل 48 ساعته تعیین کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی، برای قرعه کشی زمین های طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان هایی که تأیید نهایی شده اند ضرب الاجل 48 ساعته تعیین کرد.

یعقوبعلی نظری در نشست شورای مسکن استان که در دفتر کار استاندار با حضور فرمانداران سه شهر جغتای، جوین و بردسکن و کلیه مدیران استانی مرتبط برگزار شد، گفت: برنامه استان، انجام موفق پروژه در حداقل زمان است.

وی خاطرنشان کرد: از 96 شهر واجد برنامه نهضت ملی مسکن هنوز 13 شهر کمتر از 50 درصد در تأمین زمین موفق بوده اند که درباره پیشرفت پروژه ها طبق برنامه ریزی همه دستگاه ها زیر نظر فرماندار باید کار را تسریع کنند.

استاندار خراسان رضوی با قدردانی از نظارت و تلاش دستگاه های متولی از فرمانداران خواست هرچه زودتر مراحل هدایت، اقدام و کنترل را به اجرا در آورده و برای قرعه کشی زمین ضرب الاجل چند روزه تعیین کنند.

نظری از فرمانداران به دلیل تأمین بیش از 80 درصد زمین مربوطه در 23 شهر و اختصاص بین 50 تا 80 درصد زمین در 60 شهر زیر مجموعه فرمانداری ها قدردانی کرد و دستور تسریع در روند پروژه ها را داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت 48 ساعته استاندار خراسان رضوی به فرمانداران

مهلت 48 ساعته استاندار خراسان رضوی به فرمانداران