مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 11:002023-10-24بين الملل

کره ای ها برنده ساخت نسخه دیجیتالی مکه شدند


شرکت ناور کره جنوبی برنده پروژه ای برای ساخت و راه اندازی دوقلوهای دیجیتالی یا نسخه های مجازی پنج شهر از جمله ریاض، مدینه و مکه شد.

- شرکت ناور کره جنوبی برنده پروژه ای برای ساخت و راه اندازی دوقلوهای دیجیتالی یا نسخه های مجازی پنج شهر از جمله ریاض، مدینه و مکه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت ناوور (Naver Corp) کره جنوبی، برنده قراردادی برای ساخت و راه اندازی یک پلتفرم ابری برای عربستان سعودی شد و اولین صادرات بزرگ فناوری پیشرفته خود را به خاورمیانه تضمین کرد.

اعلام این قرارداد از سوی ناور با سفر یون سوک یول، رییس جمهور کره جنوبی و مدیران شرکت های بزرگ از جمله سامسونگ الکترونیکس و هیوندای موتور به عربستان سعودی، همزمان شد.

این شرکت ها در تلاش برای برنده شدن در برخی از ابرپروژه های صنعتی این کشور مانند شهر آینده گرای نئوم هستند که در بیابان ساخته می شود و انتظار می رود بیش از 500 میلیارد دلار هزینه داشته باشد.

شرکت ناور در بیانیه ای اعلام کرد: دوقلوهای دیجیتالی یا نسخه های مجازی پنج شهر از جمله ریاض، مدینه و مکه را ساخته و راه اندازی می کند.

دوقلوهای دیجیتالی قابلیت های شبیه سازی لحظه ای را فراهم می کنند و برای برنامه ریزی شهری، نظارت و پیش بینی سیل در عربستان سعودی به مدت پنج سال، مورد استفاده قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره ای ها برنده ساخت نسخه دیجیتالی مکه شدند

کره ای ها برنده ساخت نسخه دیجیتالی مکه شدند