مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-08سياسي

حکمت عملی در ایران امروز


انجمن علمی دانشجویی الهیات دانشگاه امام صادق علیه السلام با همکاری حلقه پژوهشی حکمت عملی و علوم انسانی این دانشگاه، کارگاه «حکمت عملی در ایران امروز» را برگزار می کند .

- انجمن علمی دانشجویی الهیات دانشگاه امام صادق علیه السلام با همکاری حلقه پژوهشی حکمت عملی و علوم انسانی این دانشگاه، کارگاه حکمت عملی در ایران امروز را برگزار می کند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این برنامه به مناسبت روز بزرگداشت فارابی، دوم آذر ماه، ساعت 9 الی 17، با هدف بومی سازی علوم انسانی با تاکید بر حکمت عملی و معرفی جریان ها و مراکز علمی فعال در حوزه حکمت عملی در ایران، به صورت مجازی برگزار می شود.

فرهنگ و حکمت عملی ، : فعالیت های گروه حکمت عملی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران ، نقش ارزش در کنش انسانی، با تاکید بر برنامه درسی فلسفه برای کودکان ، نقش حکمت عملی در بومی سازی علوم انسانی ، حکمت عملی چه چیز نیست؟! ، تبیین، تفهم، تاویل و از علم النفس تا علم الاجتماع صدرایی (اقتضائات روشی) از جمله موضوعاتی است که در این برنامه محور بررسی و گفت و گو قرار می گیرد.

دکتر حسین هوشنگی، حجت الاسلام دکتر عبدالله محمدی، حجت الاسلام دکتر محمدصادق علیپور، حجت الاسلام دکتر احمدحسین شریفی، حجت الاسلام زهیر انصاریان، دکتر مهدی سپهری و دکتر ابراهیم خانی، در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکمت عملی در ایران امروز

حکمت عملی در ایران امروز