مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 18:202023-11-18سياسي

درخشش پرستاری در بیمارستان های غزه یادآور درخشش شما در ایام کرونا است


سرلشکر سلامی در پیام تبریک به پرستاران گفت: شکوه ایمان و درخشش پرستاری در پرستاران و پزشکان بیمارستان های غزه ما را به یاد خاطره شکوهمند درخشش شما در ایام کرونا می اندازد.

- سرلشکر سلامی در پیام تبریک به پرستاران گفت: شکوه ایمان و درخشش پرستاری در پرستاران و پزشکان بیمارستان های غزه ما را به یاد خاطره شکوهمند درخشش شما در ایام کرونا می اندازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک سالروز میلاد نورانی عقیله بنی هاشم حضرت زینب سلام الله علیها گفت: ما اوج شکوه ایمان و درخشش پرستاری را در پرستاران و پزشکان بیمارستان های غزه می بینیم که در سخت ترین شرایط در قلب آتش های سوزان حملات دشمن صهیونیستی ، در بالاترین قامت فداکاری ، جان خود را برای نجات مردمان مظلوم فلسطین فدا می کنند که ما را به یاد خاطره شکوهمند درخشش شما در ایام کرونا می اندازد.

متن پیام بدین شرح است: مَن احیاها فَکانما احَیا النّاس جَمیعاً خواهران گرانقدر و برادران ارجمند پرستار سلام علیکم سالروز میلاد نورانی عقیله بنی هاشم ، پیامبر قیام عاشورا و اسوه کامل صبر و فداکاری حضرت زینب سلام الله علیها را که سالروز ولادت ایثار ، مهربانی و بردباری است، به جامعه پرستاری سپاه که الهام یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش پرستاری در بیمارستان های غزه یادآور درخشش شما در ایام کرونا است

درخشش پرستاری در بیمارستان های غزه یادآور درخشش شما در ایام کرونا است