مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 09:352023-10-27سياسي

ضرورت تبیین دستاوردهای استراتژیک حماسه «طوفان الاقصی»


امروز بیش از مرثیه سرایی نیازمند حماسه سرایی از عملیات «طوفان الاقصی» هستیم و باید جنبه های موفقیت و دستاوردهای استراتژیک این حماسه را بیان کنیم.

- ایسنا/قزوین یک پژوهشگر و فعال رسانه گفت: امروز بیش از مرثیه سرایی نیازمند حماسه سرایی از عملیات طوفان الاقصی هستیم و باید جنبه های موفقیت و دستاوردهای استراتژیک این حماسه را بیان کنیم.

سیدپویان حسین پور پنجشنبه شب چهارم آبان در سلسله نشست های به افق قدس که با موضوع بررسی ابعاد رسانه ای عملیات طوفان الاقصی توسط کانون بسیج رسانه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی عملیات چندبعدی بود و توانست در ابعاد مختلف به رژیم صهیونیستی ضربه وارد کند و تبیین غیرقابل ترمیم بودن این شکست، وظیفه اصحاب رسانه است.

وی با اشاره به ابعاد مختلف شکست رژیم اشغالگر قدس، بیان کرد: ناتوانی در شناسایی و پیشگیری این عملیات بزرگ برای رژیمی که هیمنه خاص امنیتی برای خود در دنیا تصویر کرده بود یک شکست امنیتی بزرگ است.

این پژوهشگر ادامه داد: یکی از موضوعاتی که رژیم اشغالگر به آن اصرار دارد آن است که جنگ نباید در داخل خاک آن ها رخ دهد و ملاحظه می کنیم برای اولین بار این اتفاق افتاد و نیروهای مقاومت به شکل های مختلف وارد سرزمین های اشغالی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبیین دستاوردهای استراتژیک حماسه «طوفان الاقصی»

ضرورت تبیین دستاوردهای استراتژیک حماسه «طوفان الاقصی»