مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-04سياسي

دانشجویان پیرو خط امام نشان دادند هیمنه آمریکا نابود شدنی است


سخنگوی دولت در مراسم 13 آبان استان قزوین گفت: اگر روزی تصور می شد هیمنه آمریکا نابود شدنی نیست در سال 58 دانشجویان پیرو خط امام نشان دادند که این هیمنه کف روی آب است.

- ایسنا/قزوین سخنگوی دولت در مراسم 13 آبان استان قزوین گفت: اگر روزی تصور می شد هیمنه آمریکا نابود شدنی نیست در سال 58 دانشجویان پیرو خط امام نشان دادند که این هیمنه کف روی آب است.

علی بهادری جهرمی در مراسم راهپیمایی 13 آبان استان قزوین، اظهار کرد: ایام الله هایی مانند 13 آبان ظرفیت هایی آشکار و مناسب برای یادآوری حقایق تاریخی است، سالروز 13 آبان سالروز ایامی است که نوجوانان و جوانان این مرز و بوم 15 سال بعد از تبعید امام خمینی(ره) و یک سال بعد از جنایت های رژیم پهلوی و آمریکا انتقام خود را از آمریکا گرفتند و نشان دادند جنایت آمریکا هرگز فراموش نمی شود.

وی ادامه داد: ایالات متحده و سایر مستکبران و مهمتر از همه رژیم صهیونیستی از استقلال و بیداری ملت ها واهمه دارد و در روز 13 آبان جوانان و نوجوانان با فریاد حق طلبی و استقلال مرکز فتنه و لانه جاسوسی علیه ملت ایران را تسخیر کرده و نقشه های رژیم آمریکا را نقش بر آب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مسئول بیان کرد: مستکبران از اینکه ملتی کنترل سرنوشت خود را به دست گرفته و تلاش کند آینده خود را رقم بزند ترس دارند چون بر این موضوع آگاهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان پیرو خط امام نشان دادند هیمنه آمریکا نابود شدنی است

دانشجویان پیرو خط امام نشان دادند هیمنه آمریکا نابود شدنی است