مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 08:502023-11-06بين الملل

چشمتان روشن آقای گروسی!


اظهارات وزیر میراث کابینه رژیم اشغالگر قدس و تهدید وی در خصوص استفاده از بمب اتم علیه ساکنان بی دفاع نوار غزه، بار دیگر از ماهیت این رژیم و حامیان آن پرده برداشته است.

- اظهارات وزیر میراث کابینه رژیم اشغالگر قدس و تهدید وی در خصوص استفاده از بمب اتم علیه ساکنان بی دفاع نوار غزه، بار دیگر از ماهیت این رژیم و حامیان آن پرده برداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه رسالت در سرمقاله خود تحت عنوان چشمتان روشن آقای گروسی! به قلم حنیف غفاری نوشت: کمترین شبهه ای وجود ندارد که با گذشت حدود 4 هفته از آغاز جنگ غزه، اساسا ادعای عدم هماهنگی این مواضع با دولت آمریکا مضحکانه است.

در اینجا صهیونیست ها از تکنیک طرح تهدید و تکذیب آن استفاده کرده اند تا به نوعی 200 کلاهک هسته ای ممنوعه خود را به رخ نظام بین الملل و منطقه بکشند!مطابق اعتراف ایهود اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی، این رژیم دارای 200 کلاهک هسته ای ممنوعه می باشد.

با همه این اوصاف، نه خبری از قطعنامه های شورای امنیت می باشد و نه خبری از مذاکرات بر سر خلع سلاح اتمی رژیمی متوحش و خطرساز برای جهان.

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی نه تنها به بهانه عدم عضویت رژیم اشغالگر قدس در ان پی تی، اقدامی در مواجهه با تل آویو صورت نمی دهد، بلکه تبدیل به لابی گر اصلی و کارگزار ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشمتان روشن آقای گروسی!

چشمتان روشن آقای گروسی!