مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-10سياسي

خون مردم غزه، خون بهای بیدار شدن تمام عالم است


فتحی در بیت المقدس روی خواهد داد که بدنبال آن شاهد اقامه نماز در بیت المقدس خواهیم بود و صدای مجاهدین حامی جمهوری اسلامی ایران به تمام جهانیان خواهد رسید.

- ایسنا/مرکزی عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: فتحی در بیت المقدس روی خواهد داد که بدنبال آن شاهد اقامه نماز در بیت المقدس خواهیم بود و صدای مجاهدین حامی جمهوری اسلامی ایران به تمام جهانیان خواهد رسید.

حسین یکتا شامگاه 18 آبان ماه در مراسم شبی با شهدای غزه که در مسجدالقائم(عج) شهر محلات برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز میدان رزم از خیابان های تهران به تل آویو منتقل شده است، اظهار کرد: دشمنان در طول این سال ها با اقداماتی از قبیل جنگ تحمیلی، ناتوی فرهنگی، جنگ داعش فتنه سیاسی 88 و فتنه اجتماعی سال گذشته در تلاش برای مقابله با جمهوری اسلامی بودند اما به همت حاج قاسم فهمیدند که کار آنها رو به پایان است.

وی با اشاره به اتفاقات سال گذشته در کشور ادامه داد: سال گذشته دشمن در تلاش بود تا مردم را به خیابان ها بکشاند اما امروز خیابان های سراسر جهان شاهد اجتماعاتی برای حمایت از فلسطین است و در آمریکا پرچم جمهوری اسلامی و تصویر مقام معظم رهبری به اهتزاز در می آید که دستاورد خون شهدا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون مردم غزه، خون بهای بیدار شدن تمام عالم است

خون مردم غزه، خون بهای بیدار شدن تمام عالم است