مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 14:302023-10-27سياسي

شرکت در انتخابات، زره فولادین در برابر دشمنان است


شرکت در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که این ملت می تواند آن را همچون یک زره فولادین مقابل خود و مقابل حمله دشمنان و سوء نیت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد.

- ایسنا/قم خطیب نماز جمعه قم گفت: شرکت در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که این ملت می تواند آن را همچون یک زره فولادین مقابل خود و مقابل حمله دشمنان و سوء نیت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد.

آیت الله سید محمد سعیدی امروز جمعه 5 آبان ماه در مراسم نماز جمعه که در مصلی قم برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت وفات حصرت معصومه(س)، عنوان کرد: بنی امیه و بنی عباس به طور کلی با اهل بیت(س) خصومت داشتند و آن ها را به شهادت می رسانند، حضرت معصومه(س) نیز زمانی که از مدینه حرکت کردند و برای دیدن برادر آمدند، در مسیر برخی همراهانشان را به شهادت رساندند و خود ایشان نیز در معرض شهادت بودند.

وی با بیان اینکه حضرت معصومه(س) دارای مرتبه ای از مقام عصمت بودند، ادامه داد: مقام و منزلت حضرت معصومه(س) نیز به قدری است که ایشان همچون دیگر معصومین زیارتنامه مخصوص خودشان را دارند آن هم زیارت نامه ای که به حسب روایات، امام رضا(ع) آن را آموزش دادند حتی لقب معصومه(س) را هم، برادرشان به ایشان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات، زره فولادین در برابر دشمنان است

شرکت در انتخابات، زره فولادین در برابر دشمنان است