مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-19ورزشي

رییس انجمن پاورلیفتینگ خوزستان: در عذابیم/ ملی حفاری نباشد باید تعطیل کنیم!


رییس انجمن پاورلیفتینگ هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان، گفت: امیدوارم بنی تمیم نیم نگاهی به هیات بدنسازی خوزستان داشته باشد زیرا واقعا از نداشتن سخت افزار که سالن مسابقات است، - رییس انجمن پاورلیفتینگ خوزستان: در عذابیم/ ملی حفاری نباشد باید تعطیل کنیم! ایسنا/خوزستان رییس انجمن پاورلیفتینگ هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان، گفت: امیدوارم بنی تمیم نیم نگاهی به هیات بدنسازی خوزستان داشته باشد زیرا واقعا از نداشتن سخت افزار که سالن مسابقات است، عذاب می کشیم.

رضا حسین پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهداف ترسیم شده برای پاورلیفتینگ خوزستان، اظهارکرد: خوشبختانه اهدافی که طی چهار سال گذشته ترسیم کرده بودیم در حال تحقق هستند؛ هدف کوتاه مدت ما شناسایی استعدادها و افزایش سطح کیفی مسابقات و هدف میان مدت ما کسب عنوان های قهرمانی در سطح کشور بود.

همچنین تیم داری در لیگ برتر جزو اهداف بلندمدت انجمن پاورلیفتینگ خوزستان محسوب می شود که به لطف باشگاه ملی حفاری و مدیرعامل این باشگاه، تاکنون توانسته ایم در لیگ برتر و باشگاه های جهان به دو عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس انجمن پاورلیفتینگ خوزستان: در عذابیم/ ملی حفاری نباشد باید تعطیل کنیم!

رییس انجمن پاورلیفتینگ خوزستان: در عذابیم/ ملی حفاری نباشد باید تعطیل کنیم!