مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:052023-10-25سياسي

ارسال بیش از 5000 اثر به جشنواره «سلاله»/8 آبان اختتامیه جشنواره برگزار می شود


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از ارسال بیش از 5000 اثر به جشنواره سلاله خبر داد و گفت: آیین اختتامیه نخستین دوره جشنواره «سلاله»، - ارسال بیش از 5000 اثر به جشنواره سلاله /8 آبان اختتامیه جشنواره برگزار می شود معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از ارسال بیش از 5000 اثر به جشنواره سلاله خبر داد و گفت: آیین اختتامیه نخستین دوره جشنواره سلاله ، هشتم آبان ماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام غلامرضا عادل -معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه- با اشاره به انجام فعالیت های متنوع در عرصه امامزادگان در چارچوب سیاستها، راهبردها و اهداف برنامه ریزی شده گفت: در کنار اقدامات فرهنگی و اجتماعی و جلسات و دوره های آموزشی که برگزار می شود برای ایجاد انسجام و وحدت رویه در فعالیت ها، بحث جشنواره تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره سلاله اظهار کرد: از بین 8 هزار بقعه متبرکه که در سطح کشور وجود دارد، 1200 امامزاده در این جشنواره که در قالب سه سطح برگزار می شود، شرکت کردند.

در سطح یک تقریبا 200 بقعه در سطح دو 347 بقعه و مابقی در سطح سه شرکت کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: این جشنواره در چهار محور فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و مدیریتی و عمرانی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 5000 اثر به جشنواره «سلاله»/8 آبان اختتامیه جشنواره برگزار می شود

ارسال بیش از 5000 اثر به جشنواره «سلاله»/8 آبان اختتامیه جشنواره برگزار می شود