مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-06سياسي

آیین بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی آیت الله سیدعبدالله فاطمی نیا برگزار می شود


انجمن آثار و مفاخر فرهنگی چهارشنبه هفدهم آبان 1402 آیین بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی آیت لله سیدعبدالله فاطمی نیا(ره) را با حضور و سخنرانی جمعی از استادان برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می کند.

- انجمن آثار و مفاخر فرهنگی چهارشنبه هفدهم آبان 1402 آیین بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی آیت لله سیدعبدالله فاطمی نیا(ره) را با حضور و سخنرانی جمعی از استادان برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که ساعت 15:00 برگزار خواهد شد، آیت الله غلامرضا فیاضی رییس مجمع عالی حکمت اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی رییس بنیاد بین المللی اسراء، منوچهر صدوقی سها مدرس و پژوهشگر حکمت و عرفان اسلامی، صباح زنگنه مؤسس اتحادیه جهانی تقریب مذاهب اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین سید حسین فاطمی نیا فرزند آیت الله فاطمی نیا(ره) به ایراد سخن خواهند پرداخت.

در پایان این رویداد نیز از ویراست جدید مجموعه 2 جلدی نکته ها از گفته ها ؛ گزیده ای از گفتارهای استاد فاطمی نیا (ره) رونمایی خواهد شد.

آیت الله سیدعبدالله فاطمی نیا(ره) تحصیل علوم دینی را نزد پدرش مرحوم آیت الله اصفیایی آغاز کرد و پس از آن نزدیک به 30 سال نزد علامه حسن مصطفوی تبریزی، از شاگردان آیت الله سیدعلی قاضی، به تربیت اخلاقی و عرفان عملی پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی آیت الله سیدعبدالله فاطمی نیا برگزار می شود

آیین بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی آیت الله سیدعبدالله فاطمی نیا برگزار می شود