مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-05حوادث

سیل، به تاسیسات و ابنیه فنی مازندران خسارت وارد کرد


مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه حجم بارندگی به برخی تاسیسات و ابنیه ها فنی شهرهای نور، نوشهر، چالوس، عباس اباد، آمل، سوادکوه و سوادکوه شمالی خسارت وارد کرده است، - ایسنا/مازندران مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه حجم بارندگی به برخی تاسیسات و ابنیه ها فنی شهرهای نور، نوشهر، چالوس، عباس اباد، آمل، سوادکوه و سوادکوه شمالی خسارت وارد کرده است، گفت: اقدامات لازم برای پاسخ به بحران در ساعات اولیه وقوع سیل انجام شد در حال حاضر جلسه ستاد بحران با ریاست استاندار مازندران در شهرستان عباس آباد برگزار شد.

حسینعلی محمدی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص خسارت سیل روز 13 آبان در غرب مازندران، اظهار کرد: بارش باران 110 میلیمتری روز گذشته در زمان بسیار کم، در برخی شهرهای مازندران به ویژه غرب استان خسارت های زیادی را وارد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران، اضافه کرد: الان تمرکز ما به برآورد خسارت و پاسخگویی به بحران است در حالیکه در شهرستان عباس اباد در بخش راه شاهد تخریب دو دهنه پل و جسم راه ورودی چارز و بخش هایی از راه دسترسی به شهرک نواب و اطراف آن هستیم.

این مسئول ادامه داد: در شهرستان چالوس هم شاهد تغییر مسیر سیلاب از سد انحرافی سردآبرود بودیم که باعث تخریب بخشی از ابنیه فنی و منازل مسکونی ذوات و علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل، به تاسیسات و ابنیه فنی مازندران خسارت وارد کرد

سیل، به تاسیسات و ابنیه فنی مازندران خسارت وارد کرد