مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 19:102023-11-14سياسي

انتقال زندان ها به خارج از شهر با مولدسازی تسریع می شود


تفاهم نامه ای میان وزارت اقتصاد و سازمان زندان ها برای تفویض اختیار مولدسازی دارایی های مازاد این سازمان برای انتقال زندان ها به خارج از شهر منعقد شد.

- تفاهم نامه ای میان وزارت اقتصاد و سازمان زندان ها برای تفویض اختیار مولدسازی دارایی های مازاد این سازمان برای انتقال زندان ها به خارج از شهر منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، غلامعلی محمدی رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در مورد تفاهمنامه همکاری میان وزارت اقتصاد و سازمان زندان ها بیان کرد: ظرفیت مولدسازی اموال و دارایی های دولت فرصت بسیار مناسبی است برای اینکه ما بتوانیم از این ظرفیت برای انتقال زندان ها به خارج از شهرها اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: وجود زندان ها در داخل شهرها الان هرچند که آسیب هایی را برای شهروندان ایجاد کرده اند؛ ولی از سویی دیگر ارزش افزایی قابل توجهی ایجاد کرده اند که این ظرفیت می تواند فرصت مناسبی را برای سازمان زندان ها در جهت ایجاد، احداث و تکمیل پروژه های نیمه تمام ایجاد کند.

محمدی گفت: در مصوبه مولدسازی، اقدامات اجرایی برعهده وزارت امور اقتصادی و دارایی بود که از طریق سازمان خصوصی سازی اعمال می شود و با تفاهمنامه ای که منعقد شد، بخش اجرایی کار از سوی سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد به سازمان زندان ها تفویض شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال زندان ها به خارج از شهر با مولدسازی تسریع می شود

انتقال زندان ها به خارج از شهر با مولدسازی تسریع می شود